WAAROM MIRTO GELOOFT IN DE KRACHT VAN UITWERK
Een blik achter de schermen van onze uitwerkcampagne.
We leven in een tijdperk waarin bedrijven onder steeds grotere druk staan om flexibel, efficiënt en mensgericht te werken. De krapte op de arbeidsmarkt en de nood aan schaalbare ondersteuning dwingen ondernemingen om hun organisatievormen te herdenken. Klassieke outsourcing volstaat vaak niet meer. Klanten vragen geen dienst meer, maar een oplossing.
Bij Mirto kijken we met een open blik naar wat die nieuwe verwachtingen betekenen. Daarom zetten we voluit in op ‘Uitwerk’, ook wel bekend als ‘enclavewerk’: een samenwerkingsmodel waarbij onze Mirtolisten ondersteuning bieden op de werkvloer van de klant zelf. Op maat, met verstand van zaken, met impact.
UITWERK IS EEN ANTWOORD OP EEN DUIDELIJKE NOOD
Uitwerk is geen buzzwoord, maar een doordacht antwoord op wat vandaag leeft in bedrijven. Steeds meer klanten zoeken partners die ter plaatse kunnen ondersteunen. Snel, flexibel en deskundig. Ons team van Mirtolisten springt in waar nodig, neemt werk uit handen op locatie en voegt echte meerwaarde toe op de vloer. Daarmee zijn we meer dan een leverancier, we zijn oplossingsgerichte matchmakers.
“Ik zie elke dag hoe de inzet van onze medewerkers in een bedrijf voor een positieve dynamiek zorgt”, vertelt Inge Schroijen, “Medewerkers leren elkaar kennen, waarderen elkaars werk en talenten. Er ontstaat respect, vertrouwen, soms zelfs vriendschap. Uitwerk verbindt.” En dat past perfect binnen onze bredere missie als betekenisvol ondernemer: bijdragen aan een economie waar welzijn, efficiëntie en mensgerichte groei centraal staan.
ONZE KLANTEN BEWIJZEN DAT UITWERK WERKT
Het succes van Uitwerk blijkt ook uit de vele positieve verhalen van klanten, uit diverse sectoren. Denk aan bedrijven zoals Hermie, Distrilog of de Ziekenhuisapotheek van het UZ Gent, die elk op hun manier tonen wat Uitwerk mogelijk maakt.
Die stijgende vraag naar enclavewerking, in verschillende sectoren en contexten, was voor ons hét signaal om een gerichte campagne op te zetten.
EEN DIGITALE CAMPAGNE DIE WERKT OP MENSENMAAT
Om Uitwerk nog sterker op de kaart te zetten, ontwikkelden we een doordachte digitale campagne. Met als uitgangspunt: de juiste bedrijven aantrekken, een betekenisvolle economische rol spelen én onze maatwerkers nog meer kansen geven op duurzame tewerkstelling. We brengen het verhaal van Uitwerk niet als verkooppraatje, maar als overtuiging. Met voorbeelden én cijfers tonen we: uitwerk werkt, sociaal én economisch.
We analyseerden welke sectoren het meeste potentieel bieden, en vertaalden dat naar een heldere on- en offline aanpak:
- Een herwerkte website en slimme landingspagina’s per sector, zoals deze rond de maakindustrie.
- Duidelijke info over onze dienstverlening, versterkt met inspirerende klantencases.
- We combineren AI, keyword-optimalisatie en menselijk inzicht voor een sterke SEA-strategie.
- Onze business developers staan klaar om bij de klant ter plaatse te luisteren naar de noden.
- Integratie van Hubspot voor een vlotte opvolging door ons salesteam.
- Een wervende social media-campagne met video’s en interviews van klanten en Mirtolisten.
- We laten ons horen in de pers met opiniestukken en artikels over de kracht van uitwerk.
ONZE USP’S ALS FUNDAMENT
We stelden onze klanten de vraag waarom zij kiezen voor Uitwerk door Mirto. Hun antwoorden vormen de basis voor onze campagne: échte ervaringen die we vertaalden naar krachtige USP’s en kernboodschappen:
- Vakkundig: Onze Mirtolisten zijn goed opgeleid en kunnen rekenen op een kwalitatieve begeleiding door een vaste coach.
- Lokaal: We werken in de regio, dicht bij de klant en onze medewerkers.
- Rendabel: We helpen onze klanten opschalen en efficiëntiewinsten boeken. Kwaliteit en toegevoegde waarde gaan hand in hand.
- Impactvol: Samen zorgen we voor echte economische én sociale meerwaarde.
WE SCHRIJVEN VERDER AAN EEN BETEKENISVOLLE TOEKOMST
Ontdek hoe Uitwerk ook jouw bedrijf kan versterken:
Onze medewerkers staan met de glimlach klaar. En onze campagne loopt , digitaal én op de vloer. Want niemand die de impact van Uitwerk beter kan tonen dan onze medewerkers zelf!
Bekijk onze sectorgerichte campagnepagina.
SAMENWERKEN MET MIRTO?
Contacteer Wouter, onze Operationeel Orchestrator!
Wouter Tack
Operationeel Orchestrator
CONTACTEER THOMAS
Wouter Tack
Operationeel Orchestrator
WE SPELEN ALLES MET PLEZIER VOOR JE KLAAR!
WE SPELEN ALLES MET PLEZIER VOOR JE KLAAR!
ONTDEK HIER ONZE ANDERE NIEUWSBERICHTEN
IMPACTVOL ONDERNEMEN: MEER DAN EEN KEUZE, EEN NOODZAAK
Impactvol ondernemen: Een terugblik op ons panelgesprek tijdens de Oost-Vlaamse impactweek 2025.
VOOR DEZE KLANTEN SPEELDEN WE HET AL MÉT PLEZIER KLAAR:





























