BABY ON THE MOVE EN MIRTO: EEN GEDEELDE MISSIE!
“Het eenvoudiger maken voor ouders om hun jonge kinderen mee op pad te nemen”, dat is het doel van Baby on the Move. De drijvende krachten achter deze onderneming? Sarah De Jonghe en haar echtgenoot Mikaël, trotse ouders van 3 kinderen én avonturiers in hart en nieren. Niet alleen op hun reizen, maar ook in hun ondernemerschap.

BABY ON THE MOVE
Baby on the Move is ontstaan uit Sarah en Mikaël’s eigen ervaringen. Als koppel zijn ze gebeten om hun passie voor avontuur en ontdekking verder te zetten en over te dragen op hun kinderen. En dat op een manier die het zowel voor ouders als hun kinderen comfortabeler en eenvoudiger maakt. Ze startten met de ontwikkeling van innovatieve producten, zoals de handige Yummy bag en Nursing Cocoon. Oplossingen die ouders ontzorgen in het behoud van hun actieve levensstijl.

De grootste voordelen in de samenwerking met Mirto t.o.v. andere logistieke aanbieders zijn de persoonlijke aanpak, het eenvoudig en efficiënt klantenportaal, hun flexibiliteit en oplossingsgerichtheid.
Sarah De Jonghe, Co-founder Baby on the Move
SAMEN GROEIEN
Gestart vanuit een klein idee slaagde Baby on the Move erin om in 3 jaar tijd op te schalen naar een internationaal bedrijf. Hun producten zijn nu wereldwijd verkrijgbaar. De regie houden Sarah en Mikaël in eigen handen: de ontwikkeling van hun producten doen ze zelf en voor de productie, verpakking en levering gingen ze op zoek naar duurzame en langdurige partners.
Ze kwamen meteen terecht bij Mirto vzw, een lokaal maatwerkbedrijf dat hen ontzorgt in het opslaan, verpakken en verzenden van hun producten. “De grootste voordelen in de samenwerking met Mirto t.o.v. andere logistieke aanbieders zijn de persoonlijke aanpak, het eenvoudig en efficiënt klantenportaal, hun flexibiliteit en oplossingsgerichtheid” zegt Sarah. “Is het nodig om te herverpakken, te etiketteren of andere manuele handelingen uit te voeren, dan is dat voor Mirto geen probleem.”
DUURZAAM ONDERNEMEN
Een van de belangrijkste factoren in de samenwerking tussen Baby on the Move en Mirto, is de gedeelde nadruk op duurzaamheid. Voor Sarah en Mikaël gaat duurzaamheid verder dan alleen ecologische overwegingen. Het omvat de volledige impact van een product en een bedrijf op de maatschappij en de wereld.Hun keuze voor Mirto als hun logistieke partner was voor hen dan ook een logische stap.
In Mirto vonden ze een partner die hen niet alleen zakelijk ondersteunt – door het uitvoeren van de order fullfilment flow – maar ook een meerwaarde biedt op vlak van verantwoord ondernemen. De sociale doelstelling van Mirto om voor zoveel mogelijk personen met een afstand tot de arbeidsmarkt een goede en duurzame job te creëren sluit perfect aan bij de visie van baby on the move op betekenigsvol ondernemen.
De klantenrelatie tussen Baby on the Move en Mirto heeft zich doorheen de jaren ontwikkeld tot een hecht partnerschap. Van productie tot eindgebruiker, deze samenwerking heeft ervoor gezorgd dat ouders over de hele wereld kunnen genieten van de praktische en duurzame producten van Baby on the Move. Met Mirto aan hun zijde blijven ze zich inzetten voor het creëren van hoogwaardige en praktische producten, terwijl ze de ecologische en maatschappelijke impact van hun inspanningen in gedachten houden.

DUUR
SAMENWERKEN MET MIRTO?
Contacteer Thomas, onze klantenambassadeur!
Thomas Van Robays
Klantenambassadeur

CONTACTEER THOMAS
WE SPELEN ALLES MET PLEZIER VOOR JE KLAAR!
VOOR DEZE KLANTEN SPEELDEN WE HET AL MÉT PLEZIER KLAAR:




















